JoM KliK Cni...

TinGgaL JeJak AnDa.RasZiaTi AkaN BeRuSaHa SeCePaT MuNgKiN MeLaWaT AnDa SeMULa...

Rabu, 6 April 2011

RiNDu PaDa PaPa RaSZiaTi....



Petang-petang nie,xde ape yang nak dibuat....
Suasana pun suram.Hujan mencurah2 kat cni...
Baring2,teringat kat PaPa RaSZiaTi...
Lantas,terus g bilik di tingkat atas...
Gambar dibelek satu persatu...
Hmmm...teramat rindu pada abang....
Aku dilamun rindu.....

Sekeping nota berada didepanku...
Lantas ku menulis bait2 rindu dan cinta untukmu...

Rindu....
Demam rindu....
Kau bertandang lagi,
Menyapa diri ini ,
Jauh disudut hati,
Ku terlalu merinduimu,
Kau juga katakan,
Kau teramat rindu padaku....

Cinta....
Kau sering melafaskan cinta untukku,
Setiap masa dan waktu,
Hadirnya dirimu amat bermakna dalam hidupku,
Kau  tetap dihatiku untuk selamanya....

Bercucuran air mata mencurah dipipiku,
Bukanku menangis kerana derita,
Tetapi aku menangis kerana amat gembira,
Kerana kau jodohku di dunia ini,
Dan kerana aku teramat rindu padamu....

Aku teramat bahagia bersamamu,
Salam sayang untukmu.....

  "Hanya satu pintaku...
Di siang dan malammu...
Baik-baik sayang...
Ada aku untukmu..."





Tiada ulasan:

Catat Ulasan